وبلاگ

طراحی داخلی طلا فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی

جواهر فروشی ها، دنیایی از درخشش و ظرافت هستند که در آن، جواهرات نفیس با ظرافت تمام به نمایش گذاشته …

راه‌اندازی کسب و کار طلافروشی

راه‌اندازی کسب و کار طلافروشی

در دنیای پر زرق و برق طلا و جواهرات، شغل طلافروشی به عنوان یکی از کسب‌وکارهای پردرآمد و جذاب شناخته…

راه اندازی کافی شاپ - قسمت دوم

راه اندازی کافی شاپ - قسمت دوم

در قسمت اول مقاله با مراحل آغازین راه اندازی کافی شاپ آشنا شدیم، که تحقیق و برنامه ریزی از مراحل اص…

راه اندازی کافی شاپ - قسمت اول

راه اندازی کافی شاپ - قسمت اول

امروزه کافی شاپ ها مکانی محبوب برای دورهمی ها، کار و یا خلوت با خود تبدیل شده است همچنین، ایجاد کا…

راهنمای ورود به کسب و کار فروش میوه و افزایش فروش

راهنمای ورود به کسب و کار فروش میوه و افزایش فروش

آیا به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد و پویا هستید؟ میوه فروشی می تواند گزینه ای عالی برای ش…

راهنمای جامع راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی

راهنمای جامع راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی

امروزه صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به یکی از پرسودترین و محبوب‌ترین کسب‌وکارها در سراسر دنیا تبدیل …

نکاتی برای چیدمان فروشگاه زنجیره ای

نکاتی برای چیدمان فروشگاه زنجیره ای

زمانی که مشتری برای اولین بار وارد فروشگاه شما می‌شود، ظاهر فروشگاه و نحوه چیدمان محصولات اولین چیز…

هزینه راه اندازی مغازه آجیل و خشکبار - قسمت دوم

هزینه راه اندازی مغازه آجیل و خشکبار - قسمت دوم

در قسمت اول این مقاله، به بررسی مقدمات راه‌اندازی مغازه آجیل و خشکبار پرداختیم. از دلایل انتخاب این…

هزینه راه اندازی مغازه آجیل و خشکبار - قسمت اول

هزینه راه اندازی مغازه آجیل و خشکبار - قسمت اول

آجیل و خشکبار، خوراکی‌های محبوب و مغذی که در سفره ایرانی جای خود را دارند. چه عید باشد، چه شب یلدا …

راهنمای کلی درمورد فروشگاه های زنجیره ای

راهنمای کلی درمورد فروشگاه های زنجیره ای

راه‌اندازی فروشگاه‌ های زنجیره‌ای یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با حاشیه سود خوب به حساب می‌آید.

چرا برای موفقیت در کسب و کارتان نیاز به مشاوره دارید؟

چرا برای موفقیت در کسب و کارتان نیاز به مشاوره دا…

آیا صاحب کسب و کاری هستید که ماه‌ها از راه‌اندازی آن می‌گذرد، اما هنوز به سود مورد نظرتان نرسیده‌ای…

جذب مشتری و افزایش فروش - قسمت ۲

جذب مشتری و افزایش فروش - قسمت ۲

جلب توجه مشتری و متقاعد کردن او به خرید در عرض چند ثانیه، کاری دشوار است.