راهکار های عملی برای افزایش فروش مغازه

اومدیم تا چند تا راهکار که کمک کنه کسب و کارتون رونق خودش رو از دست نده رو بهتون معرفی کنیم.

راهکار های عملی برای افزایش فروش مغازه

نویسنده: مدیریت سامانه

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶

دسته‌بندی: آموزش‌های صنفی

یه کاسب بازاری میدونه ، حتی اگه چند سال سابقه فروش در مغازه رو داشته باشه ، اگر راه‌های افزایش فروش رو ندونه ، احتمال اینکه کاسبیش کساد بشه هست .

ما اومدیم چندتا راهکار بگیم که نذاریم کسب و کارتون از رونق بیفته

راهکار اول

احساسات مشتری رو باید درگیر کنی

تصور کنین مشتری وارد مغازه‌ شما میشه و با تخفیف‌های ویژه‌ای که تنها برای مشتریان خاصتون ارائه می‌دین ، روبرو می‌شه.

این تخفیف‌ها هم اون رو خوشحال می‌کنه ، هم اینکه حس میکنه تو مغازه شما، یه مشتری ویژه هست .تخفیف‌های خاص شما ، حس ارزشمند بودن به اون ها میدن که این باعث میشه مشتریتون دوباره بیاد سراغ شما برای خرید

راهکار دوم

مشتریتون رو مدیون خود بکنین

فرض کنین هر بار که مشتری از مغازه شما خرید می‌کنه ، یک کد تخفیف یا یک اشانتیون کوچک و خاص دریافت بکنه .

این هدیه کوچیک باعث می‌شه که احساس کنه شما به مشتریتون اهمیت میدین و برای اون ارزش قائل هستین.

این احساس قدردانی و ارزشمندی، مشتری رو ترغیب می‌کنه تا برای خریدهای بعدی خودش هم مغازه شما رو انتخاب کنه .

راهکار سوم

یک محصول خاص داشته باش

یه کاسب بازاری باید تلاش کنه یه محصول در فروشگاه داشته باشه ، که خاص و منحصر به فرد باشه .محصولی که مشتریاتون تنها به خاطر آن به مغازه شما برای خرید بیان ، وقتی مشتریتون برای خرید محصول خاص شما به مغازه‌تون میاد،بقیه اجناس مغازتون رو هم میبینه و ممکنه خریدهای بیشتری انجام بده ،پس این محصول ویژه برای شما می‌تونه نقطه تمایز شما از رقبا باشه.

راهکار چهارم

فروش آنلاین کسب وکارت رو شروع کن

قدیما همه از کاسبای اشنا خرید میکردن،اما در دنیای امروز، مشتریا همیشه وقت و حوصله خرید حضوری رو ندارن ، اما در دنیای امروز، مشتریا همیشه وقت و حوصله خرید حضوری رو ندارن .

راه انداختن فروش آنلاین کسب و کارت ، این امکان رو فراهم میکنه که مشتریان شما به راحتی و در هر زمانی که بتونن از محصولات شما خرید بکنن .تجربه یه خرید آسان و بی‌دغدغه از طریق اینترنت، مشتریان را راضی و خوشحال می‌کنه و باعث افزایش فروش شما می‌شه .

راهکار پنجم

با خدمات اضافی مشتری را جذب کن

یه کاسب باید برای جذب و نگه‌داشتن مشتریای خودش ، باید خدماتی ارائه بده که دیگر کاسبا ارائه نمیدن،مثلا ارسال رایگان محصولات به درب منزل مشتریتون می‌تونه یکی از این خدمات باشه

راهکار ششم

از تکنیک‌های روانشناسی برای افزایش فروش استفاده کن

فضای فروشگاه‌تان رو با تکنیک‌های روانشناسی جذابتر کنین، پخش موسیقی دلنشین یا استفاده از عطرهای خوشبو در فروشگاه می‌تونه حس خوشایند و آرامشی در مشتری ایجاد بکنه .

این حس مثبت و تجربه دلپذیر باعث میشه که مشتریاتون زمان بیشتری در فروشگاه شما بگذرونن و احتمال خریدشون افزایش داشته باشه .

یه کاسب زرنگ و باتجربه میدونه این راهکارها نه تنها به افزایش فروشش کمک می‌کنه، بلکه باعث میشه مشتریاش با احساسات مثبت و خاطره های خوب فروشگاه رو ترک کنن، و دوباره و دوباره به فروشگاه اونا سر بزنن .

اگر سوالی در این مورد دارید و میخوایید از مشاوران ما کمک بگیرید به بخش مشاوران سایت مراجعه کنید

مقالات مرتبط

ارسال نظر

CAPTCHA
پیام همین الان
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
پیام همین الان
کد امنیتی اشتباه است!
پیام همین الان
خطایی هنگام ثبت نظر شما رخ داد، لطفا اطلاعات ورودی خود را بررسی نمایید.