نویسنده: مدیریت سامانه
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دستهبندی: آموزشهای صنفی
این روزها طراحی بسته بندی محصولات از مهم ترین اصول مشتری مداری و بازاریابی به حساب میاد. چرا که قرار گرفتن محصولات در داخل ویترین مغازه تنها ۴ ثانیه به مشتری فرصت میدهد تا جذب فروشگاه و محصولات شما شود. و در این ۴ ثانیه مشتری باید متوجه شود که داخل محصول چی هست و برای چه برندی است ؟
برای جذب مشتری و قوی کردن پایه برند مغازه و فروشگاهتون از بسته بندی های اختصاصی استفاده کنید. مثلا اگر پیج فروشگاهی دارید و محصولات تون را با پست به دست مشتری میرسونید باز هم یک بسته بندی زیبا میتواند میزان وفاداری مشتری به شما را افزایش دهد.
بسته بندی ساده و شفاف
موقعی که مشتری به محصولات شما نگاه میکند باید سریعا متوجه محتویات داخل آن شود. مثل محصولاتی که برای شست و شوی ظروف هست اما به غلط شبیه به بطری آبمیوه طراحی شده.
صداقت
این قضیه زیاد اتفاق افتاده که محصولی که میخرید با عکس روی بسته بندیش زمین تا آسمون تفاوت داره. اگر عکس روی بسته بندی با واقعیت تفاوت زیادی داشته باشد شما مشتری خودتون رو فریب دادید.
کاربردی بودن
کاربردی بودن طرح با ابعاد و شکل واقعی بسته بندی محصول سر و کار دارد. هر چقدر کالایی کاربردی تر باشد، فروشش بیشتر خواهد بود.
استفاده درست از رنگها
استفاده از رنگ ها برای بسته بندی تون باید مناسب باشد و مرتبط با محصولتون باشد.
پیج فروشگاهی
اگر پیج فروشگاهی دارید برای ارسال کالا میتوانید از خلاقیت های خوبی استفاده کنید اما هیچوقت محصولتون رو بدون بسته بندی ارسال نکنید.
اگر درمورد نحوه بسته بندی هر سوالی دارید یا درمورد تجربه هاتون میتونین در سامانه دود چراغ بنویسید.
ارسال نظر