با تغییر به موقع از شکست کسب و کارت جلوگیری کن

در زمانی هستیم که مشتری های گذری کم شده و کمتر خواهد شد. و نیاز هست با روش های جدید جذب مشتری و تکنیک های جدید فروش را یادبگیرید.

با تغییر به موقع از شکست کسب و کارت جلوگیری کن

نویسنده: مدیریت سامانه

تاریخ انتشار: ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴

دسته‌بندی: آموزش‌های صنفی

در این روزها تغییرات در دنیای کسب و کار بسیار سریع است. و صاحبان کسب وکارها تلاش میکنند تا با این سرعت تغییرات دچار شکست نشوند. و بسیاری از این کارها رو به نابودی هستند. تاکسی های تلفنی جای خود را به تاکسی های اینترنتی داده اند، حتی روزنامه ها هم رو به نابودی هستند. بنابراین سبک بسیاری از مشاغل در حال تغییر کردن است. مغازه داری و خرید و فروش هم تغییرات اساسی پیدا می کند. مغازه های خیابانی کم کم جمع شده و داخل پاساژ ها یا بازارهای بزرگ جمع میشوند. مغازه های کوچک دچار شکست کسب و کار می شوند و مغازه های بزرگ جای آن ها را می گیرند. مانند افزایش هایپرها و فروشگاه های زنجیره ای.

در زمانی هستیم که مشتری های گذری کم شده و کمتر خواهد شد. و نیاز هست با روش های جدید جذب مشتری و تکنیک های جدید فروش را یادبگیرید.

 

چند توصیه برای این که از این تغییرات به سود کسب و کار خود استفاده کنید

1- هر روز درباره روش های فروش مطالعه کنید. مطالعه، تحقیق و آزمایش کنید تا یاد بگیرید.

 

2- روش کار کردن خلاقانه را یاد بگیر تا بتوانی روش های جدیدی برای فروش پیدا کنید. مبادا صرفا به چیزهایی که تا الان برای کسب و کارت کار می کرده بچسبید و فقط همان ها را اجرا کنید.

 

3- از ایده های جدید استقبال کنید و آن ها را اجرا کنید. ایده جدید ممکن است توسط یک رقیبت در حال اجرا باشد. یا شاید در یک شهر دیگر دیده باشید. مهم نیست ایده های جدید از کجا می آیند. شما باید روش هایی پیدا کنید که در شرایط جدید برای کسب وکارتون کارآمد باشد.

4- پول بیشتری برای تبلیغات کنار بگذارید. تبلیغات کردن در این زمان از همیشه مهم تر است. اگر تبلیغات را جدی نمی گیرید یادتان باشد که رقیب های جدیدی که دارند وارد بازار می شوند به سرعت مشتری هایتان را می ربایند.

5- از منبع های مختلف برای کشیدن مشتری به سمت کسب و کارتان استفاده کنید. منبع هایی مانند : تلگرام، اینستاگرام، سایت دیوار. مردم به این سمت تمایل پیدا کرده اند و این تحول را نباید نادیده بگیرید.

 

داخل نظرات بنویسید ماهیانه چقدر هزینه تبلیغات میکنید؟

مقالات مرتبط

ارسال نظر

CAPTCHA
پیام همین الان
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
پیام همین الان
کد امنیتی اشتباه است!
پیام همین الان
خطایی هنگام ثبت نظر شما رخ داد، لطفا اطلاعات ورودی خود را بررسی نمایید.