دود چراغ چیست؟

در این مقاله سامانه مشاوره صنفی دود چراغ معرفی شده و از رسالت راهکارهای آن صحبت شده است.

دود چراغ چیست؟

نویسنده: مدیریت سامانه

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲

دسته‌بندی: معرفی دود چراغ

دود چراغ چیست؟

اولین و تخصصی ترین استارت آپ در زمینه مشاوره دهی به اصناف مختلف کشور

که با شعار اول مشاوره؛ بعد راه‌اندازی در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فعالیت خود را شروع کرده است.(که در شتابدهنده حکمرانی هوشمند ایجی تک تشکیل شده است.)

هدف از تشکیل دود چراغ !؟

مجموعه ی دود چراغ برای تحقق شعار سال جهش تولید با همکاری شما راه اندازی شده که با مشاوره صنفی و حقوقی در کنار اصناف و حمایت از کسب و کار آن‌هاست.

مخاطبان دود چراغ چه کسانی هستند؟

کلیه اصناف و کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط با مشاورین و متخصصین با تجربه برای راه اندازی و توسعه ی کسب و کار خود هستند.

چرا باید از دود چراغ کمک خواست؟

ارتباط گرفتن با متخصصین اختصاصی هر کسب و کار که دارای تجربیات چندین ساله در زمینه تخصصی خود هستند، در بستر آنلاین و در کمترین زمان ممکن از مهم ترین نیازمندی های هر فرد دارای کسب و کار است.

 

دود چراغ چه خدماتی ارائه می‌دهد.

دود چراغ چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

این اپلیکیشن جامع خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

- مشاوره صنفی

- مشاوره مالی و حقوقی

- ارائه اطلاع‌رسانی‌های صنفی

 

مشاوره صنفی در سامانه دود چراغ

مشاوره صنفی

مشاوره تخصصی در حوزه‌های مختلف صنفی: دود چراغ با گرد هم آوردن تیمی از مجرب‌ترین متخصصان در حوزه‌های مختلف صنفی، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به شما در زمینه‌های مختلفی است.

پاسخگویی به سوالات صنفی: کارشناسان مجرب دود چراغ، در اسرع وقت به سوالات صنفی شما پاسخ داده و شما را در زمینه‌های مختلف راهنمایی خواهند کرد.

ارائه راهکارهای عملی: دود چراغ صرفاً به ارائه اطلاعات و مشاوره اکتفا نمی‌کند، بلکه با ارائه راه‌حل‌های عملی و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا چالش‌های صنفی خود را به نحو احسن پشت سر بگذارید.

مشاوره مالی و حقوقی در دود چراغ

مشاوره مالی و حقوقی

مشاوره تخصصی در امور مالی و حقوقی: دود چراغ با همکاری وکلای مجرب و کارشناسان خبره در حوزه مالی، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلفی است.

تهیه و تنظیم قراردادها: دود چراغ می‌تواند در زمینه تهیه و تنظیم انواع قراردادهای تجاری، ملکی و ... به شما یاری رساند.

حل و فصل دعاوی حقوقی: در صورت بروز هرگونه اختلاف یا دعاوی حقوقی، دود چراغ در کنار شما خواهد بود تا با ارائه راه‌حل‌های مناسب، به حل و فصل آن بپردازید.

اطلاعیه‌های صنفی در دود چراغ

اطلاعیه های صنفی

اطلاع‌رسانی به‌روز از قوانین و مقررات صنفی: دود چراغ با رصد دقیق قوانین و مقررات صنفی، به‌طور مرتب آخرین تغییرات و به‌روزرسانی‌ها را به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

اخبار و رویدادهای صنفی: از طریق دود چراغ می‌توانید از آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه فعالیت خود مطلع شوید.

فرصت‌های شغلی و آموزشی: دود چراغ با انتشار آگهی‌های مربوط به فرصت‌های شغلی و آموزشی مرتبط با حوزه‌های مختلف صنفی، به شما در ارتقای سطح دانش و مهارت خود کمک خواهد کرد.

از چه طریق می‌توان با مجموعه دود چراغ ارتباط گرفت؟

دود چراغ این امکان را در بستر آنلاین فراهم آورده تا افراد از نقاط مختلف کشور با برترین مشاوران ارتباط گرفته و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

CAPTCHA
جامعیت خدمات
علیرضا
عالیه، این وبسایت با ارائه مشاوره‌های صنفی و حقوقی، یک پل ارتباطی جامع و کارآمد بین اصناف و مشاوران تجربه‌دار فراهم می‌کند.
پیام همین الان
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
پیام همین الان
کد امنیتی اشتباه است!
پیام همین الان
خطایی هنگام ثبت نظر شما رخ داد، لطفا اطلاعات ورودی خود را بررسی نمایید.