دکور مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

دنیای رنگارنگ و جذاب لوازم آرایشی و بهداشتی، همواره مورد توجه بانوان شیک‌پوش بوده است.

دکور مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

نویسنده: مدیریت سامانه

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲

دسته‌بندی: آموزش‌های صنفی

دنیای رنگارنگ و جذاب لوازم آرایشی و بهداشتی، همواره مورد توجه بانوان شیک‌پوش بوده است. صنعت زیبایی با سرعتی چشمگیر در حال پیشرفت است و برندهای مختلف با ارائه محصولات متنوع، سعی در جلب نظر مشتریان خود دارند. در این میان، دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی نقشی اساسی در جذب مشتری و افزایش فروش ایفا می‌کند.

در این مقاله، به چهار نکته کلیدی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی می‌پردازیم که به شما در ایجاد فضایی زیبا، جذاب و کارآمد برای ارائه محصولاتتان و تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتریان کمک خواهد کرد.

دکور مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه لوازم آرایشی

صنعت زیبایی و لوازم آرایشی برای داشتن مشتری های وفادار، روزانه از روش های جدید و متنوعی استفاده میکند. محصولات آرایشی جز اصلی در سرویس بهداشتی و حمام در سراسر جهان است. چه شخصی بخواهد تنها از محصولات پوستی و روتین روزانه استفاده کند و یا به آرایش کردن علاقه داشته باشد. ” ، تقریباً هر زنی روزانه از محصولات زیبایی استفاده می کنند.

 

۴ نکته طراحی دکور برای مغازه لوازم بهداشتی و آرایشی

 

۱- تابلوی ورودی

داشتن تابلوی ورودی با فونت مناسب و جذب کننده برای یک مغازه فروش لوازم آرایش بسیار مهم است. یک تابلوی تبلیغاتی بر سر در مغازه اساساً سبک کل مغازه را نشان می دهد، آرم یک نام تجاری به نوعی کیفیت محصول را نشان می دهد.

رنگ تابلو ورودی باید با دکوراسیون کلی فروشگاه کاملا هماهنگ باشد. همانطور که می دانید، لوازم آرایش معمولاً براساس مناطق مختلف که در آن استفاده می شود، نمایش داده می شود.

همچنین، تهیه و قرار دادن لوازم آرایش برای تست رایگان لازم و کاربردی است.

 

۲- رنگ دکور مغازه لوازم آرایشی

تم اصلی یک مغازه لوازم آرایشی در لوگوی تجاری آن، تجهیزات و نمایشگر ها و دکوراسیونی که به کار می برد خلاصه می شود. به محض اینکه مشتریان رنگ اصلی را می بینند، با هویت و برند اصلی آشنا می شوند. این رنگ برای جذب مشتری های هدف و با سن خاص نقشی اساسی دارد.

رنگ های سفید، آبی و زرد در یک فروشگاه لوازم آرایش استفاده زیادی ندارند، به این دلیل است که رنگ سفید رنگ پایه در طراحی دکوراسیون است و رنگ زرد در فروشگاه های پوشاک کودکان محبوب است. در حالی که افراد در مغازه های لوکس تر، ترجیح می دهند از رنگ های مشکی، قرمز، سفید براق، خاکستری و نقره ای استفاده کنند زیرا به روز و شیک تر هستند.

۳- نورپردازی و قفسه بندی دکور مغازه لوازم آرایشی

نور پردازی مناسب و پس زمینه خاص باعث نمایش کیفیت واقعی لوازم آرایش می شود. به عنوان مثال ، یک بطری شفاف حاوی لوازم آرایش و یا عطر با نورافکن LED کاملاً کریستالی و شفاف به نظر می رسد.

لوازم آرایش های کوچک مانند مداد ابرو باید به صورت دسته ای نمایش داده شوند، زیرا این گونه جلب توجه مشتری راحت تر است. در حالی که اگر وسایل خیلی شلوغ چیده شوند، ممکن است خریداران احساس کنند که غیرقابل فروش هستند و نتوانند درست انتخاب کنند.

اما قسمتی از کالاهای گروه بندی شده را می توانید تحت عنوان کالاهای تخفیف دار یا “فروش داغ” یکجا چیده و به فروش برسانید.

۴- چیدمان مغازه آرایشی

لوازم آرایش با قیمت بالا باید در مقادیر کم به نمایش درآیند و ویترین های نمایشگر آن ها باید زیبا و مجلل باشد. چه صاحب مغازه هستید و چه در یک فروشگاه بزرگ یک غرفه فروش لوازم آرایشی دارید، استفاده موثر از چیدمان فروشگاه بسیار مهم است.

باسد ویترین و چیدمان آن به نحوی باشد که، مطمئن شوید افراد از ویترین های شما بدون جلب توجه عبور نمی کنند. به عنوان مثال ، تأکید بیشترتان را بر روی محصولاتی که در دیوارهای رو به روی ورودی فروشگاه هستند قرار دهید در غیر این صورت، بعید است مصرف کنندگان تا قبل از ورود به فروشگاه، متوجه مغازه شما شوند.

همچنین، یک ویترین کوچک در وسط فروشگاه برای نمایش وسایل باید وجود داشته باشد.

برای نمایش یک کالای پیچیده، به دکوراسیون ساده، منظم و با لوازم دکوری ساده نیاز است. برعکس، طراحی باید برای لوازم آرایشی ساده شامل عناصر دکوراتیو بیشتر باشد.

پیشخوان لوازم آرایشی

چه بخواهید جدیدترین مجموعه لوازم آرایشی خود را به بازار عرضه کنید و چه بخواهید برای صندوق و ذخیره وسایل اضافی خود از پیشخوان استفاده کنید، بسیار مهم است که به پیشخوان لوازم آرایشی توجه زیادی کنید. افرادی که به زیبایی علاقه دارند به زیبایی شناسی نیز اهمیت می دهند، بنابراین زیبایی بصری پیشخوان تأثیر ویژه ای بر این گروه از مصرف کنندگان دارد.

در نتیجه، هرگونه ضعف در استراتژی تجارت زیبایی شما می تواند فروش محصولات را دشوار کند. ویترین های لوازم آرایشی اغلب پس از یک روز استفاده توسط مصرف کنندگان، بی نظم یا حتی کثیف می شوند. این چالش ها به مارک های آرایشی و بهداشتی کمک کرده است که از بهترین تکنیک های تجارت زیبایی در صنعت لوازم آرایشی برخوردار باشند.

با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می‌توانید مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی خود را به محلی تبدیل کنید که مشتریان از بودن در آن لذت ببرند و تمایل به خرید از شما داشته باشند.

فراموش نکنید که دکوراسیون تنها یک عنصر در موفقیت کسب و کار شما است، اما عنصری مهم و تاثیرگذار که نباید آن را نادیده گرفت.

مقالات مرتبط

ارسال نظر

CAPTCHA
پیام همین الان
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
پیام همین الان
کد امنیتی اشتباه است!
پیام همین الان
خطایی هنگام ثبت نظر شما رخ داد، لطفا اطلاعات ورودی خود را بررسی نمایید.